Ruimte nodig

Zoals veel mensen al gemerkt hebben, heb ik even een twitter-pauze ingelast. Niet om jullie of omdat ik twitter niet meer leuk vind, ik heb gewoon even tijd en ruimte voor mijzelf nodig. Ik wil niet in details treden, om allerlei redenen, maar vooral omdat ik geen verantwoording af wil leggen. 

Dat ik de ruimte nodig heb, neem én geen verantwoording af ga leggen, is heel wat voor mij. Ik wil er dan ook alleen over kwijt dat het relatief oké gaat en ik goed voor mijzelf zorg. Ik heb de steun van een aantal mensen die belangrijk voor me zijn en heb een vangnet als het nodig is. Maar verder heb ik vooral behoefte aan ruimte en relatieve rust. Dus als je mn nummer hebt: voel je vrij om me een berichtje te sturen als je dat wilt maar verwacht niet direct een reactie terug. Dat lukt me nu even niet en dat geef ik nu de ruimte die het nodig heeft. Ik spiek soms even om een hoekje op twitter, reageren of zelf iets plaatsen (behalve dit) is nog teveel gevraagd nu. 

Zoals ik eerder al zei: geen zorgen, ik kom wel weer boven drijven. Ik heb voor hetere vuren gestaan en die ook stuk voor stuk overleefd. Het komt goed, al is het soms worstelen. Maar dat mag, want ik ben uiteindelijk sterker en dat weet ik. 

Geef een reactie

